varför jag bloggar..

Ja, varför har jag återgått till bloggandet?

Märkte nog att det var något som jag borde ha tagit tag i för ett bra tag sedan, men fann inget vettigt att blogga om. Förän nu, the art of tattooing. Och annan kroppskonst. Alltid gillat tatueringar, piercings, you name it!

Och nu när jag själv har börjat tatuera lite smått, så är det perfekt för att dela med mig utav bilder och visa framstegen som jag gör inom tatuerandet och ritandet/skissandet osv.

Det händer inte så mycket på dagarna dock, som jag kan blogga om. Då jag jobbar 8 timmar om dagen, mer eller mindre som originalare/formgivare. Men lite små inlägg då och då ska jag minsann försöka hinna med, oavsett om det inte alltid är om tatueringar.

Hugz! :)


Kommentarer
Postat av: ancs

SV

Taaack! Ja, tyckte att jag skulle försöka med en egen header med hjälp av google-bilder :) Det blev ju ganska så bra :) Hoppas bara att bloggandet flyter på :)

2012-01-31 @ 22:15:06
URL: http://famouswhiskey.blogg.se/
Postat av: ancs

SV2 Juste, glömde svara på det du gissade :) Det får du se imorgon ;)

2012-01-31 @ 22:15:52
URL: http://famouswhiskey.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback