Drömmar..

Det var ett bra tag sedan jag drömt så att jag kommer ihåg drömmarna på morgonen när jag vaknat. Men på sistone har jag drömt allt fler skumma drömmar. Det som nu har varit återkommande är att jag drömt om att jag går i plugget igen, i gymnasiet. Fast istället för mina gamla gymnasiepolare, så är flertals utav mina högstadiekamrater med.

Det sägs ju att drömmar kommer från det undermedvetna, och det tror jag på. Visst saknar man tillbaka till skoltiden, umgås med kompisar osv under dagarna. Jag längtade inte ett dugg till studenten faktiskt, för jag visste att jag skulle sakna en aning tillbaka till plugget och alla härliga personer man umgicks med där. Nu när man jobbar, så har man inte så mycket tid att umgås med kompisar, hitta på egna saker och så, då man har brist på tid att göra det på. Men för andra sidan, så är det inte helt fel att tjäna cashen! Allt har visserligen sina för och nackdelar.. Hahaha, nu slipper man iaf läxorna, men tackar inte råblankt nej att börja studera igen.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback