Onsdag?

Godmorgon.. det är viss onsdags idag. Under sommaren är det alltid rätt svårt för mig att veta vilken veckodag det är. På sätt och vis är det ju bara lördag och söndagar utan några upptagna veckodagar då man har jobb/skola?
Igår såg syrran och jag på bio. Filmen "Killers" med Katherine Heigl och Ashton Kutcher. Rätt bra film som bjöd på många goda skratt. Hon som satt bredvid mig (någon som jag inte kände)var bara för bra, varje gång hon såg Ashton tillexempelvis utan tröja så hoppade hon till och började skratta. Antar att hon hade en kändis crusch (eller hur det nu stavas) på honom..
Ha en bra onsdag, i will. Min namnsdag idag (enligt den finska kalendern), mitt namn har de ju inte i kalendern här i sverige.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback