dags igen?

Usch, sommaren håller på att ta kål på mig. Har aldrig känt mig mer nere än nu, fett osocial och jätte trött. Inte får jag steka i solen heller, så brännan jag fått hittills kommer jag få behålla till nästa sommar. Och den är inget att skryta med.  
Det kanske är dags att börja blogga igen kanske? Inget jag kan lova dock, känns som om jag inte orkar göra något på sistone. Sen sist jag bloggade har det hänt en hel del faktiskt. Har varit på Åland med min kompis Angelica. På onsdag morgon kom jag tillbaka ifrån Finland. Träffade på en hel del släktingar där, rätt kul faktiskt trots att bilfärden över via Haparanda inte var lika uppmuntrande. Får se hur jag ska fördriva tiden nu resten av timmen, dagen, månaden, sommaren...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback