lista: "17år, arbetslös, student?"

Eftersom jag inte gjort en sådan här lista när jag startat den här bloggen tycker jag att det är dags att göra en nu.
Ultimata sättet för er läsare att lära känna mig lite mer.. ^^ (bra va?)

Om dig
Namn:
Jenna
Ålder: 17
Smeknamn: Har ingen, men går ofta under webbaliaset "Jebricaes"
Syskon: storasyster
Sysselsättning: "Arbetslös" (Börjar jobba i slutet av Augusti)
Bra egenskaper: bra på att lyssna och ge råd (kanske?)
Dåliga egenskaper: blir ofta smått pissed of
Linje/klass: Tog studenten i Juni, (Medieprogrammet)
Hårfärg: brun(/svart)
Ögonfärg: Blå-grå
Skostorlek: Varierar, allt mellan 39-41

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Svart linne, med vita ränder och svarta shorts
Vad använder du just nu för skor: inga, barfota
Favoritfärg på kläder: Svart såklart.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Min mamma
Du delade en drink med:  kommer ej ihåg
Du gick på bio med: min syster, kollade på Trollkarlens Lärling
Du gick på stan med: syrran
Skällde på dig: vet ej.

Senaste
Låt du hörde:
Teach me love (I´m in denial) - Technicolour
Film du såg: The Mexican i går kväll
Mat du åt: Frukost: mackor
Känslan: "jag är trött"
Resa: början av sommaren, när vi bilade till Finland via Haparanda
Glädje: Är ganska ofta glad, svårt att peka ut en viss "glädje" sak
Dröm: I natt, när jag åkte flygplan (vet dock inte vart)
Boken du läste: det var ett tag sedan, någon roman i skolan
Personen du träffade: utanför familjen? - Angelica
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av: Angelica
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig köpt korv på 7-eleven
Gången du var utomhus: Igår
Gången du sov: I natt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag.
Saken du köpte:
Godis och Ramlösa på Willys

Kommentarer
Postat av: Guumzaan

Söt blogg du har :) (a)

2010-08-07 @ 14:28:48
URL: http://guumzaan.blogg.se/
Postat av: angelica

Jag snor dina frågor jag :P

2010-08-07 @ 15:49:42
URL: http://hheartbeat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback