forgot?

Känns som om att jag har glömt bort att jag ens har en blogg? På något sätt känns det som om att det är krävande att sätta sig ner en stund för att skriva några meningar för att fylla ut ett såkallat blogginlägg. Det är inte jättlångt kvar till jobbet börjar. Har för det mesta hållt mig inomhus, eftersom jag inte får sola.. (Fast det finns ju ingen sol?) Shoppat en hel del saker, både distans och på plats i affärerna. Hittade den efterlängtade perfekta svarta skinnjackan som jag varit på jakt efter i ett par år. Ska man vara glad eller vad?

Kommentarer
Postat av: angelica

Nu vill ja ha en GILLA knapp här bredvid, till skinnjackan. :P

2010-08-05 @ 10:05:33
URL: http://hheartbeat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback